II trobada d’aules séniors de les universitats de la Xarxa Vives

Xarxa VivesEsther Sitges, Directora de SABIEX y Esther Fuentes, Vicerrectora adjunta de Cultura y Extensión universitaria y coordinadora de las AUNEX de Elche, acuden a la II trobada d´aules séniors de les universits de la Xarxa Vives, que ha tenido lugar en la Universitat Rovira i Virgili en Tarragona.

En esta ocasión, las aulas seniors de la Xarxa Vives se han reunido para estudiar el futuro de los programas  de mayores en las universidades.